Tregu i veturave elektrike në Evropë po ftohet, veçanërisht në Gjermani.
Nuk ka më subvencione në tregun më të rëndësishëm evropian dhe shifrat e shitjeve nuk janë spektakolare.
Ish-menaxheri i VW ka gjithashtu një shpjegim se pse klientët ende po i shmangin automobilat elektrike.
Automjetet janë ende shumë të shtrenjta, por shumë prej tyre do të ndryshojnë në vitet e ardhshme. Përveç kësaj, opsionet e karikimit janë të kufizuara, dhe energjia elektrike është e shtrenjtë dhe shpesh jo miqësore me mjedisin.
Një arsye tjetër është diapazoni i shkurtër. Shoferi me naftë është mësuar të drejtojë 800 deri në 1000 kilometra në të gjitha kushtet e motit dhe të mbushë shpejt automjetin e tij.
Në këtë kontekst, Muller vë në pikëpyetje edhe ndalimin e propozuar të BE-së për motorët me djegie të brendshme. Sipas tij, të paktën në këtë pikë duhet të rihapet diskutimi për çështjen e rëndësishme të ndalimit. Fokusi kryesor duhet të jetë nëse hibridet dhe lëndët djegëse sintetike mund të jenë zgjidhja.
“Nuk është zgjidhje për 20 apo 30 vitet e ardhshme, por të paktën në periudhën tranzitore, për të mundësuar një tranzicion të qetë për klientët, mund të jetë një zgjidhje”, thotë qartë Muller.