Shkup, 11 prill – Dhuna nga bashkëmoshatarët po shfaqet gjithnjë e më shumë në forma të ndryshme, edhe pse nxënësit nuk e njohin dhe nuk reagojnë, kjo do të përsëritet dhe do të ketë gjithnjë e më shumë viktima të kësaj lloj dhune, theksuan nga Ambasada e parë e fëmijëve në botë “Megjashi” e cila sot ka promovuar Udhëzuesin për parandalimin dhe trajtimin e dhunës në shkolla.
“Nëse nxënësit nuk e njohin dhunën dhe nuk reagojnë ndaj saj, ajo do të përsëritet dhe do të ketë gjithnjë e më shumë fëmijë që janë viktima të dhunës. Udhëzuesi parandalues është një mjet tjetër, një mjet i mirë që ia rekomandoj edhe Byrosë së zhvillimit të arsimit, MASH, të jetë sa më qasës për të gjithë. Qëllimi është të njihet dhuna, të mos mbështetet, të reagohet në mënyrë të duhur dhe të mos jetë bashkëpunëtor”, theksoi kryetari dhe themeluesi i “Megjashit” Dragi Zmijanac.
драги змијанац
Ai sqaroi se bëhet fjalë për këshilla praktike, duke pasur parasysh se ndonjëherë edhe fjalët mund të lëndojnë dhe të lënë trauma. Është e nevojshme, shtoi ai, që shërbimet profesionale të reagojnë me shpejtësi në mënyrë që të ketë një klimë solidariteti dhe empatie, që nxënësit të kenë besim tek ata dhe të raportojnë dhunën e mundshme. Stigmatizimi dhe viktimizimi shtesë i viktimave të dhunës, theksoi ai, ndodh kur dhuna regjistrohet dhe shpërndahet në rrjetet sociale në internet.
Svetlana Asprovska Todoroviq, psikologe e shkollës në SHMQSH “Georgi Dimitrov” tha se shërbimi profesional në shkollë duhet të veprojë si ndërmjetës mes mësuesve, prindërve dhe nxënësve.
Në pyetjen nëse zëri i nxënësve dëgjohet mjaftueshëm në shkolla dhe në shtëpi dhe çfarë i provokon nxënësit të shfaqin dhunë nga bashkëmoshatarët, Veronika Petrova mësuese në SHMQSH “Georgi Dimitrov” tha se dhuna e bashkëmoshatarëve buron nga ajo siç tha një sensi i ri të humorit, humorit të zi.
“Ekziston dhunë nga bashkëmoshatarët. Ndihemi të mbrojtur nga shërbimet profesionale, edhe pse, kryesisht, ka një shoqatë negative nga ana e të rinjve, kur bëhet fjalë për ato shërbime, se ato shërbejnë vetëm për të kritikuar nxënësit për arsye të ndryshme. Unë besoj se dhuna e bashkëmoshatarëve buron nga një sens i ri humori, humor i zi. Personalisht shërbimin profesional e shoh si një hapësirë të sigurt, ku të rinjtë mund të shprehin mendimet dhe problemet e tyre. Ato shërbime mund të ndihmojnë shumë”, tha Petrova.